MLB promuje gwiazdę
Wschodząca gwiazda amerykańskiego baseballu - Mike Trout - podpisał pierwszą indywidualną umowę sponsorską z producentem napojów.
Choć warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione, szacuje się, że młody zawodnik Los Angeles Angels inkasował będzie 10 milionów dolarów rocznie.
Trout angażował się będzie w zamian w regionalną i krajową promocję marki. W jej ramach brał będzie udział w eventach organizowanych przez Bodyarmor Superdrink.
– Mike wkrótce podpisze pięć lub sześć ważnych umów sponsorskich. – stwierdził agent zawodnika, Craig Landis.
Sportowiec jest pierwszym zawodnikiem, który w jednym miesiącu otrzymał nagrodę American League Rookie of the Month i Player of the Month. Jest również najmłodszym ligowcem w MLB, który zdobył 20 home-runów i 40 baz w sezonie.
Pozostałymi partnerami Trouta jest firma Rawlings i Alumni Marketing.
Z Bodyarmor Superdrink współpracują zaś Rob Gronowski, LeSean McCoy i Jason Pierre-Paul z NFL.