Manchester City na Foursquare
Świeżo upieczony Mistrz Anglii poszerza pole swojego działania na portalach społecznościowych. Władze klubu podpisały umowę z Foursquare.
Foursquare to darmowa aplikacja na nowoczesne telefony komórkowe, która namierza lokalizację użytkownika. Oprogramowanie współpracuje między innymi z Facebookiem i Twitterem dzięki czemu w łatwy sposób można podzielić się z przyjaciółmi informacją o tym gdzie się znajdujemy.
Manchester City jest pierwszym angielskim klubem, który rozpoczął współpracę z Foursquare. Dzięki niej użytkownicy, którzy będą zainteresowani kontem klubu na tym portalu mogą liczyć na zniżki między innymi w klubowych sklepach i restauracjach na stadionie.
Profil klubu cieszy się dość dużą popularnością – ma już około 16 tysięcy śledzących. Manchester City planuje rozpocząć podobną współpracę z innymi portalami tego typu – YouTube, Facebook, Twitter i Flickr.