Ze świata 2 kwietnia 2012

Szkolenia na Etihad Stadium

Na 2 dni stadion Manchesteru City stanie się centrum świata marketingu sportowego. 13 i 14 czerwca zostaną tam bowiem zorganizowane szkolenia z tej tematyki.

\"\"
Kontrakt dotyczący sprzedaży praw do nazwy stadionu Manchesteru City wzbudza wiele kontrowersji. Pomimo oburzenia części środowiska trzeba przyznać, że z finansowego punktu widzenia umowa była ogromnym sukcesem. Teraz wszyscy zainteresowani będą mogli na tym właśnie obiekcie odebrać kilka lekcji skutecznego marketingu.

W dniach 13 i 14 czerwca na Etihad Stadium odbędą się bowiem warsztaty dotyczące tej tematyki. Szkolenia prowadzone będą przez znanego w środowisku Grahama Hollinsa. Mają na celu przybliżenie słuchaczom tematyki sponsoringu od kulis. Uczestnicy dostaną nie tylko znaczną dawkę wiedzy teoretycznej ale przede wszystkim poznają praktyczną stronę tego biznesu.

Kursy będą świetną lekcją nie tylko dla młodych adeptów sztuki reklamy i sponsoringu ale także dla bardziej doświadczonych pracowników. Zapisy już trwają.