Philip Morris ma problem przed startem F1
W Australii, przed pierwszym Grand Prix Formuły 1 w sezonie 2019, zastanawiają się, czy wszystko jest zgodne z prawem.
Warto tu wyjaśnić, że Mission Winnow wspiera prace naukowe nad rozwojem technologii wolnych od dymu tytoniowego. Australijczycy przekonują, że logotyp jest zbyt podobne do produktów tytoniowych firmy.
W Philip Morris podchodzą do temu spokojnie i uważają, że w pełni przestrzegają regulacji dotyczących promowania wyrobów tytoniowych.
– Inicjatywa oraz logotypy Mission Winnow używane w barwach Scuderia Ferrari są zgodne z przepisami w naszej działalności w Australii i stanie Victoria – powiedział Tommaso di Giovanni, dyrektor komunikacji globalnej w Phillip Morris w rozmowie z Motorsport.com.
– Jesteśmy świadomi debaty w Australii w ramach Mission Winnow i pracujemy z organizatorami Grand Prix, aby zrozumieć obawy władz i dać im odpowiedź. Mission Winnow nie reklamuje ani nie promuje produktów naszej firmy – zakończył.