Ibrahimović będzie na mundialu
Zrobiło się wokół tego sporo zamieszania. FIFA odczuwała zmieszanie, gdyż Szwed jest ambasadorem i inwestorem marki bukmacherskiej (czytaj więcej >>), co nie byłoby etyczne. Ale Ibrahimović dopiął swego.
Otóż został ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Visa. Działania będą dotyczyć oczywiście mistrzostw w Rosji.
Kampania ma wystartować w maju i obejmie między innymi emisję spotu reklamowego. Ibrahimović ma promować współpracę także za pośrednictwem Instagrama.
– Zawsze byliśmy pod wrażeniem osiągnięć boiskowych Zlatana, jego międzynarodowej rozpoznawalności oraz barwnej osobowości. Cieszymy się ze współpracy z nim przy naszej kampanii oraz innowacjach Visa związanych z Mistrzostwami Świata FIFA, a także z możliwości kontaktu z kibicami na całym świecie, potwierdzając po raz kolejny, że ‘Visa jest wszędzie tam, dokąd zmierzasz’ – powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.
Warto dodać, że Visa to jeden ze sponsorów oficjalnych Mistrzostw Świata FIFA.