Ze świata 21 grudnia 2017

Mistrzostwa z nowym sponsorem

Międzynarodowa Federacja Piłkarska (FIFA) pozyskała nowego sponsora na przyszłoroczny turniej, Mistrzostwa Świata FIFA 2018.


Kontrakt podpisano z Mengniu Group, chińskim producentem przetworów mlecznych.

Firma będzie piątym, oficjalnym sponsorem turnieju, obok Budweisera, Hisense, McDonald’s oraz Vivo. Są oni na drugim poziomie drabiny sponsorskiej mistrzostw. Na najwyższym są partnerzy FIFA.

Kontrakt obejmie cztery kategorie produktów Mengniu Będą to oficjalny jogurt pitny oraz pakowane lody na turnieju oraz oficjalne mleko i mleko w proszku dla Chin.

Marka będzie się promować na wszystkich kluczowych platformach promocyjnych, takich jak cyfrowe kanały FIFA, tablice LED oraz bilety meczowe.

– Mengniu jest jednym z największych producentów mleka na świecie i jest silną marką na chińskim rynku. Rozwój piłki nożnej na całym świecie jest jednym z naszych priorytetów, a teraz mamy kolejnego silnego oficjalnego sponsora w tak ważnym regionie – przyznał Philippe Le Floc’h, dyrektor handlowy FIFA.