Ze świata 2 października 2016

Badminton popularniejszy?

Światowa Federacja Badmintona (BWF) uszczelnia współpracę z agencją Infront Sports & Media, która należy do chińskiego konglomeratu Dalian Wanda.


Kontrakt z Dalian Wanda dotyczy długoterminowej współpracy w zakresie dystrybucji praw medialnych przez Infront. Nowe porozumienie wejdzie w życie w 2018 roku i potrwa do roku 2025.

Współpraca obejmie wszystkie światowe prawa handlowe BWF, w tym media, marketing, prawa cyfrowe oraz bukmacherskie.

Będzie to pierwszy raz, gdy BWF będzie kooperować z jednym globalnym partnerem w zakresie dystrybucji mediów i praw sponsorskich.

Kooperacja obejmie między innymi Sudirman Cup, finały Thomas & Uber Cup oraz Mistrzostwa Świata.

– Jednym z naszych głównych celów jest zwiększenie profilu rozrywkowego badmintona – powiedział Poul-Erik Høyer, prezydent BWF.