Vettel promuje Marlboro
Co prawda w wielu krajach, gdzie goszczą zawody, zakazują reklam produktów tytoniowych, ale Monako nie należy do tych miejsc. Tym samym można znaleźć tam teraz sporo plakatów i banerów, na których Sebastian Vettel promuje markę Marlboro.
– Myślę, że każdy już wie kto jest naszym sponsorem – zauważył Niemiec. Nie tak dawno informowaliśmy o przedłużeniu współpracy między stajnią i firmą, do której należy brand.
Zresztą nawet logo zespołu jest inspirowane wyglądem z jakim od lat utożsamia się marka Marlboro.
Ferrari nie zmienia wsparcia – SportMarketing
Philip Morris International (PMI) pozostanie głównym sponsorem Scuderia Ferrari, zespołu występującego w Formule 1. Nowa umowa będzie obowiązywać do końca 2018 roku. Co ciekawe, porozumienie w tej sprawie zostało zawarte na posiedzeniu zarządu, ale dopiero teraz zostało ujawnione i potwierdzone. Oczywiście ze względu na ograniczenia dotyczące reklamy wyrobów tytoniowych, logo Marlboro nie wróci na bolidy.