Ze świata 18 sierpnia 2014

FC Barcelona z dwoma partnerami

Hiszpański gigant piłki nożnej, FC Barcelona, uzgodniła warunki współpracy z dystrybutorem treści mobilnych, firmą Binbit. Ale nie tylko z nimi.

Meksykańskie przedsiębiorstwo posiada sieć partnerstw z ponad 90 operatorami telekomunikacyjnymi na całym świecie i będzie rozpowszechniać informacje oraz cyfrowy kontent z klubu w całej Ameryce Łacińskiej, Azji oraz Europie Wschodniej.
 
Umowa obejmuje działania na terenie 40 państw i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.
 
– Ta umowa pozwoli obu firmom generować dodatkowe przychody poprzez dystrybucję wysokiej jakości treści w tych krajach. Naszym celem jest stworzenie największej mobilnej społeczności wśród kibiców FC Barcelona – powiedział Antoni Muntaner, założyciel i prezes Binbit.
 
Klub z Katalonii podpisał także porozumienie w zakresie strumieniowego przesyłania treści. W tym przypadku wybór padł na Dailymotion. – Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem tego projektu, który ma na celu rozpowszechnianie treści cyfrowych na arenie międzynarodowej – stwierdził Didac Lee, dyrektor ds. mediów i komunikacji w FC Barcelona.