Ze świata 2 listopada 2013

Chińska komunikacja w AC Milan

Firma telekomunikacyjna z Chin, która niedawno rozpoczęła marketingową ofensywę w świecie piłki nożnej pozyskała nowego partnera – klub AC Milan.

Włodarze klubu AC Milan rozpoczęli współpracę z właścicielami firmy Huawei. Umowa parafowana przez obie strony zapewnia kooperację przez przynajmniej najbliższe trzy lata – do końca sezonu 2015/2016.

Na mocy podpisanych dokumentów chińska firma zostanie oficjalnym dostarczycielem usług komunikacyjnych klubu AC Milan. Dzięki temu będzie mogła wykorzystywać wizerunek klubu we Włoszech i poza granicami tego kraju.

Przypomnijmy, że Huawei niedawno rozpoczęło współpracę z hiszpańską organizacją LFP będącą odpowiedzialną za rozgrywki Primera Division i Segunda Division oraz Borussią Dortmund.

Za przygotowaniem kooperacji na linii AC Milan – Huawei stoi agencja Infront Italy.