Francuskie judo z Mazdą
Japoński koncern motoryzacyjny Mazda przedłużył umowę sponsorską z Francuską Federacją Judo (FFJDA). W ramach kontraktu, pozyskano także nowych ambasadorów.
Marki motoryzacyjne chętnie inwestują w sport – Renault i BMW wspierają rugby, Citroen, Hyundai, czy Ford reklamują się w piłce nożnej. Mazda zagospodarowała inny rynek, podpisując umowę z francuskim judo.
Judo to obecnie czwarty najpopularniejszy sport we Francji. W krajowej federacji zarejestrowanych jest ponad pół miliona zawodników, zrzeszonych w prawie 5700 klubach.
Mazda przyczyni się do rozwoju FFJDA, zostając oficjalnym partnerem motoryzacyjnym organizacji do Igrzysk Olimpijskich w 2016 roku.
W ramach umowy, ambasadorami marki zostaną zaś Ugo Legrand i Automne Pavia – brązowi medaliści Igrzysk Olimpijskich w Londynie.