Ze świata 10 października 2011

Azjatycka Aston Villa

Aston Villa chce podbić rynek azjatycki. Angielski klub nawiązał współpracę z grupą CWS Brain - właścicielem japońskiej telefonii komórkowej.

\"\"
W ramach umowy operator telefonii komórkowej zapewni dystrybucję tapet, dzwonków, filmów i wygaszaczów ekranu związanych z angielskim klubem na terenie Japonii. Dodatkowo użytkownicy zamówić będa mogli takie usługi, jak smsy specjalne, czy relacje live z meczów Aston Villi.

Villa to kolejny – po Manchesterze United, Evertonie i Arsenalu – klub, który nawiązał współpracę z CWS Brain. Koncern telekomunikacyjny ma już ponad 15. tysięcy użytkowników.

– Ciągle pracujemy nad promocją marki Aston Villi w kraju i na świecie – mówi dyrektor ds. marketingu klubu, Russell Jones. – Pomógł w tym także udział w Barclays Asia Trophy – dodaje.