„Czerwone Diabły” w Japonii
Okazuje się, że USA to nie jedyny kierunek planowanej ekspansji Manchesteru United FC. Klub ten powalczy również o kibiców w Japonii…
Informowaliśmy jakiś czas temu, że Manchester United FC planuje marketingową ofensywę w USA. Na tym jednak plany władz klubu się nie kończą. Mają oni bowiem w zamiarach zacząć mocniej działać także na rynku japońskim.
Pomóc w tym ma umowa podpisana z firma Gloops. Kontrakt o regionalnym charakterze obowiązywać ma obie strony w ciągu dwóch najbliższych lat. Na jego mocy Gloops ma stworzyć opartą na statystykach piłkarskich i mediach spłecznościowych grę dla kibiców Manchesteru United FC, która dostępna będzie dla internautów w Japonii.
Nie od dziś wiadomo, że Japończycy uwielbiają wszystko co związane z nowymi technologiami, więc nie można się dziwić, że właśnie takie działania podejmują władze Manchesteru United FC.