Ze świata 4 kwietnia 2013

Oakley zmienia perspektywę

Znany producent okularów rusza w Europie z nową kampanią marketingową o nazwie „Change Perspective”. Jej bohaterami są żywe legendy sportów motorowych.

\"\"
Działania w ramach tej kampanii prowadzone mają być głównie w takich krajach jak Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Niemcy i Francja. Na jej potrzeby powstały billboardy, plakaty, reklamy cyfrowe oraz materiały promocyjne, które przyozdobią sklepy tej firmy.

Centralnymi postaciami kampanii są: Valentino Rossi, Fernando Alonso i Sebastien Loeb. Każdy z nich ma okazję „zmienić perspektywę” i sprawdzić się w obcej dla siebie konkurencji. Kierowca znany z torów F1 zostaje rowerzystą, Loeb pilotuje helikopter, a legenda motocykli zasiada za kierownicą samochodu rajdowego.

Kampania ta wzorowana jest na poprzedniej akcji marketingowej tej firmy, która zakończyła się sporym sukcesem i nosiła nazwę „Beyond Reason”.