Ze świata 24 marca 2013

Nowy Roland Garros

Tegoroczna edycja French Open na kortach Rolanda Garrosa różnić będzie się od swoich poprzedniczek. Organizatorzy imprezy postawili na zmiany.

Choć wielomilionowy plan przebudowy paryskich obiektów nie zostanie zrealizowany, majowy turniej i tak przeszedł spore zmiany.

– Mamy zamiar zmienić cały wygląd kortów. Nie było łatwo przekonać naszych sponsorów, jednak nasze plany zmiany lokalizacji banerów reklamowych powinny zwiększyć ekspozycję poszczególnych marek. Uważam, że ten pomysł będzie strzałem w dziesiątkę. – mówi Michel Grach, dyrektor marketingu Francuskiej Federacji Tenisa (FFT).

FFT współpracowało w tej sprawie z lokalną agencją Leroy Tremblot. – Impreza będzie bardzo paryska, ale również nowoczesna. To zgodne z naszą tożsamością. – dodał Grach.

Wiadomo, że banery reklamowe będą przystosowane do telewizyjnych transmisji 3D.

FFT planowało budowę rozsuwanego dachu nad swoimi obiektami, ale warta 275 milionów euro inwestycja nie zostanie zrealizowana, ze względu na sąsiadujący ze stadionem ogród botaniczny.

Kluczowymi partnerami French Open są takie firmy, jak Adidas, IBM, BNP Paribas, FedEx, Lacoste, Longines, Orange i Peugeot.