Ze świata 20 lutego 2013

Nowe umowy Williamsa

Nie tylko Ferrari zdołało pozyskać nowego sponsora. Także zespół Williamsa zdołał podpisać umowę z nowym partnerem, który zaangażuje się w świat Formuły 1.

\"\"
Firma Experian uzgodniła warunki umowy z zespołem Williamsa. Na jej mocy logotyp marki pojawi się na bolidzie Williams-Renault FW35, a także na strojach i kaskach kierowców i pracowników zespołu. Na tym jednak nie koniec dobrych wiadomości.

Williams F1 zdołało także przedłużyć umowę wiążącą ten team z firmą Randstad. Dzięki czemu marka ta będzie współpracować z zespołem nieprzerwanie przez osiem lat. Jej logo pojawi się na obudowie silnika i w okolicach kokpitu bolidu, a także na strojach pracowników teamu i czapeczkach kierowców.

Nowy sezon rozpoczyna się już za niespełna miesiąc. Nie można się więc dziwić, że zespoły próbują się finansowo wzmacniać jak tylko mogą.