Ze świata 30 stycznia 2013

Gillette opowie o transferach

Firma kojarzona z pielęgnacją męskiego zarostu chce podkreślić swoje związki z piłką nożną poprzez sponsorowanie audycji o transferowych nowinkach.

\"\"

Gillette stworzył własny piłkarski kanał na YouTube i stara się jak najbardziej przybliżyć w swoich poczynaniach marketingowych do piłki nożnej. Tym razem zaserwuje angielskim kibicom najświeższą dawkę transferowych wiadomości.

Wszystko dzięki współpracy z Absolute Radio, na falach którego nadawana będzie specjalna audycja. Codziennie w godzinach 6-9 i 16-17 co 30 minut słuchacze będą obdarowywani porcją najświeższych wieści o przenosinach piłkarzy.

Audycja ma być realizowana do 3 lutego. Planowane są w jej ramach także wydania retrospektywne – opowiadające po zakończeniu okna transferowego o przenosinach, które udało się zrealizować w tym czasie.