Ze świata 16 stycznia 2013

Ambev rewolucjonizuje brazylijską piłkę

Producent piwa z Brazylii chce stworzyć coś na wzór programu lojalnościowego, który zrewolucjonizowałby tamtejsze rozgrywki piłkarskie…

\"\"
Ambev chce wykorzystać potencjał jaki leży w brazylijskich kibicach i wzrastającej marketingowej sile tamtejszych drużyn piłkarskich. Dlatego też chce wprowadzenia w życie zupełnie nowego systemu, który pozwoli oszczędzać dzięki posiadaniu sezonowych wejściówek na mecze tamtejszej ligi.

Browar angażuje sponsorów, którzy chcieliby promować się dzięki piłce nożnej. Akcja ma się odbywać pod nazwą „Movement for a Better Football”. Dzięki zaangażowaniu różnego rodzaju firm posiadacze karnetów będą mieli dostęp do znaczących zniżek na korzystanie z usług partnerów projektu.

Na chwilę obecną w akcję zaangażowało się 15 klubów z takimi potęgami jak S.C. Corinthians Paulista, Santos FC i CR Flamengo. Wśród sponsorów znajdują się zaś takie firmy jak: Unilever, Burger King, Sky Brasil i PepsiCo.

Docelowo posiadacze karnetów mają oszczędzać na zniżkach więcej niż wydadzą na całosezonowe wejściówki. Patronat nad akcją objęła agencja marketingowa, którą prowadzi ciągle odchudzający się Ronaldo. W planach zniżki mają zachęcić do kupna karnetów 3,5 miliona kibiców. 

Zobaczymy czy projekt zostanie zwieńczony sukcesem.