Ze świata 9 stycznia 2013

Uniwersytet uprowadza kibiców

Amerykańska uczelnia University of Oregon stworzyła dwa, udane spoty reklamowe, w których promuje się wykorzystując w tym celu swój zespół koszykówki i nową halę.

\"\"
Koszykarski zespół tego uniwersytetu nazywa się Oregon Ducks i (popularnie zwany Kaczkami) i cieszyć się może z nowej, pięknej hali, w której rozgrywa swoje mecze. Koszt budowy tego obiektu wyniósł ponad 220 milionów dolarów, ale z pewnością inwestycja ta się opłaci. 

Teraz uniwersytet chce ściągnąć do siebie fanów koszykówki poprzez spoty, w których nawiązuje do nowopowstałego obiektu. Dzięki temu popularność uczelni ma się zwiększyć co znacząco wpłynie zapewne na liczbę osób, która będzie chciała kontynuować na niej swoją edukację.

Kto najbardziej przydaje się na trybunach aren sportowych? Osoby, które dobrze znają się na klaskaniu i krzyczeniu. Dlatego też uniwersytet wysłał swoją maskotkę (ogromną kaczkę) na polowanie. Ma porwać i przyprowadzić na halę osoby, które wykazują się takimi zdolnościami.

Zabawne spoty z pewnością mogą się spodobać. Zobaczcie sami: