Oferta dla bezrobotnego Di Matteo
Brytyjski serwis oferujący usługi VOD zareklamował się w tamtejszej gazecie w bardzo sprytny sposób – składając swoją ofertę zwolnionemu trenerowi Chelsea FC.
W jednym z wydań gazety „Metro” w Wielkiej Brytanii ukazała się bardzo ciekawa reklama. Pod artykułem opisującym zwolnienie Roberto Di Matteo z posady szkoleniowca Chelsea FC promował się Blinkbox – serwis VOD, którego właścicielem jest Tesco. W jaki sposób?
Na niebieskim tle umieszczony został duży napis: „Pozostajesz bez pracy?”. Poniżej zastosowano zaś ewidentną aluzję do zwolnionego trenera: „Nie przejmuj się Roberto, mamy wiele filmów i seriali, które pozwolą Ci zapomnieć o kłopotach”.
W ten sposób reklamowano promocję, dzięki której każdy kto został użytkownikiem Blinkbox tamtego dnia otrzymywał 5 funtów, które mógł przeznaczyć na obejrzenie materiałów umieszczonych w serwisie.