Ze świata 14 listopada 2012

All-Star w socialmedia

NBA wciąż zwiększa swoją popularność na portalach społecznościowych. Tym razem umożliwi ich użytkownikom typowanie graczy meczu All-Star.

\"\"
Najlepsza liga koszykówki świata jest równocześnie najpopularniejszą ligą sportową na płaszczyźnie portali społecznościowych. NBA jako pierwsze profesjonalne rozgrywki przekroczyło liczbę 5 milionów śledzących na Twitterze (obecnie ma ich sporo ponad 6 milionów).

Co więcej liga chwali się, że aż 90% zawodników występujących na jej parkietach jest aktywnych na polu socialmedia. Wprowadzono nawet specjalne nagrody, które przyznawane są koszykarzom wybitnie radzącym sobie na tej płaszczyźnie.

Następnym krokiem w stronę zwiększenia zainteresowania internautów ma być umożliwienie im głosowania na zawodników, których chcieliby zobaczyć w meczu gwiazd. Po raz pierwszy w historii taką możliwość będą mieli użytkownicy Twittera i Facebooka.

NBA nie zapomniało także o ogromnych Chińskim rynku. Dlatego też opcja ta dostępna będzie również na portalach Sina Weibo i Tencent QQ.