Wilki po rebrandingu
Zadaniem brytyjskiego studia graficznego, który przygotował m.in. album okolicznościowy poświęcony Georgowi Bestowi, było odświeżenie wyglądu obiektu Molineux, poprzez wprowadzenie nowego oznakowania i grafik.
W kooperacji z pracownikami klubu, piłkarzami i kibicami, powstały nowe logotypy i obrazy na stadionie. W niektórych miejscach znaleźć można spisane ciekawostki z historii tej drużyny.
– Wilki zleciły nam rebranding klubu. Zaangażowaliśmy do tego fanów i pracowników klubu, aby spróbować zrozumieć, co to znaczy być kibicem tego zespołu. Nowy wygląd, wybrana paleta kolorów i ich charakter doskonale odzwierciedlają osobowość tego zespołu. – przeczytać można w oświadczeniu firmy.
Celem takiego działania miało być uzyskanie efektu, jakiego nie osiągnął jeszcze żaden stadion na terenie Wielkiej Brytanii. Działacze pozbyli się "natarczywych" oznakowań, zastępując je bardziej przyjaznymi i taktownymi.
Jak wyszło? Przekonajcie się sami, odwiedzając naszą galerię TUTAJ.