Koreański serial i Netflix mogą liczyć na promocję w Serie A
W weekend, w meczu Serie A, gracze Genoi będą musieli stawić czoła Napoli. Zawodnicy z Ligurii wystąpią w koszulkach z logo "Squid Game 2", a na rękawie strojów wyeksponowane zostanie logo Netfliksa.
Kurtka przedmeczowa Genoi Squid Game bardzo różni się od zwykłych. Odzwierciedla wygląd kultowej zielonej kurtki Squid Game, a numer każdego zawodnika znajduje się na lewej piersi.
W kampanii promocyjnej opublikowanej przed wydarzeniem piłkarze: Mario Balotelli, Morten Frendrup, Pierluigi Gollini i Johan Vásquez, noszą tę kurtkę na planie inspirowanym grą Squid.
Kto przygotował te stroje?
Zespół, obecnie trenowany przez Patricka Vierę i mający dobrą passę, wyjdzie na boisko w zaktualizowanej wersji trzeciego stroju stworzonego przez Kappa, z logo Netflix na lewym rękawie i logo Squid Game 2 na środku koszulki pod głównym sponsorem komercyjnym.
Ale najbardziej intrygującym pomysłem jest zdecydowanie bluza z kapturem, którą piłkarze będą nosić podczas rozgrzewki. Ten strój upodobni ich do bohaterów serialu Squid Games – premiera drugiego sezonu już niebawem w Netflixie.