Ze świata 17 września 2011

Wyklejanie kijem

Amerykański oddział firmy Panini zajmie się produkcją albumów i naklejek kolekcjonerskich związanych z lokalną ligą baseball\'a. To pstryczek w nos ich rywala - firmy Topps.

\"\"Umowa została parafowana przez Stowarzyszenie Zawodników MLB, co oznacza, że firma otrzymała prawa do wizerunku zawodników i strojów klubowych bez oficjalnego loga rozgrywek, które dzierży w swoich rękach właśnie Topps. Mimo wszystko, to właśnie Panini America ma zapewniony prestiżowy pakiet praw do wszystkich najważniejszych sportów amerykańskich – NFL, NBA, NHL i właśnie MLB.

– Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy z Panini – mówi dyrektor licencji i rozwoju stowarzyszenia, Evan Kaplan. – Dążą konsekwentnie do rozwoju swoich produktów, które przemawiają do odbiorców w każdym wieku, zarówno tutaj – w Ameryce – jak i na całym świecie. Panini pokaże MLB w sposób ciekawy i ekscytujący.

– Relacje z MLB to kulminacja naszych starań na rynku amerykańskim. Weszliśmy na ten rynek blisko dwa lata temu, a już jesteśmy we wszystkich czterech sportach ważnych dla tego kraju – twierdzi Mark Warsop, dyrektor naczelny Panini America.