Ze świata 15 października 2012

NASCAR warte miliardy

Fox Sports Media Group przedłużyło długoterminową umowę sponsorską z serią wyścigową NASCAR. Kanały tego producenta zapłaciły krocie za wyścigi.

\"\"Nowa umowa, która potwierdzona została kilka dni po informacji, że zawody Formuły 1 w USA przejmuje NBC, zapewnia Fox transmisje telewizyjne z wyścigów Daytona 500 i dwunastu pozostałych zawodów serii Sprint Cup przez najbliższe osiem lat.

Właściciele stacji zdecydowali, że mogą zapłacić nawet 33% więcej, niż w przypadku poprzedniego kontraktu. Tym samym, NASCAR zarobi na tym partnerstwie 2,4 miliarda dolarów, jakie płatne będą w dwóch ratach.

– Nasza seria jest w dobrych rękach, co jest owocem dwunastu lat współpracy. Cały czas dążymy do dalszego rozwoju, w czym pomagają nam miliony fanów. Współpraca z Fox Sports Media Group pozwala nam na pomoc ze strony jednej z największych i najważniejszych grup medialnych świata. – mówi Brian France, prezes i dyrektor wykonawczy NASCAR.