Ze świata 6 października 2012

Lin promuje swoją szkołę

Jeremy Lin może zostać wkrótce ambasadorem uczelni, którą ukończył. Koszykarz ma podpisać kontrakt reklamowy z Harvard University.

Zawodnik Houston Rockets prowadzi rozmowy, w sprawie stworzenia linii produktów okraszonych swoim nazwiskiem oraz nazwą uczelni, której jest absolwentem. Gadżety mają być wyprodukowane przez Nike, bowiem zarówno Lin, jak i sportowcy w tej szkole występują w odzieży tego producenta.

 
"Linsanity", jak nazywa się popularność tego zawodnika w USA, rozpoczęła się wraz z początkiem bieżącego roku, kiedy 24-letni rozgrywający został pierwszym obywatelem Stanów Zjednoczonych o chińskim pochodzeniu w lidze NBA.
 
Choć na chwilę obecną popularność Lina nie przyniosła większych profitów uczelni, szacuje się, że wkrótce liczby mogą być dla niej korzystniejsze. – Jeremy Lin zapewnia ogromną platformę promocyjną Harvardu w Chinach. – mówią przedstawiciele uczelni.
 
Również według analiz Bloomberga, osoba Lina może stać się jednym z najbardziej skutecznych narzędzi w walce o azjatyckich studentów.