Ze świata 28 sierpnia 2012

Miliarder reklamuje pizzerię

Zazwyczaj w reklamach wykorzystuje się gwiazdy sportu. Tym razem skorzystano z wizerunku bogatego właściciela klubu Dallas Cowboys grającego w NFL.

\"\"
Papa John’s Pizza to trzecia co do wielkości sieć restauracji serwujących w USA pizzę na wynos. Założona w 1984 roku firma sięgnęła w swojej nowej kampanii po reklamę „przez sport”.

Co ciekawe nie zaangażowano do stworzenia spotu żadnych gwiazd NBA, NFL czy NHL. Tym razem zdecydowano się zatrudnić ekscentrycznego właściciela klubu Dallas Cowboys.

Jerry Jones, którego majątek szacuje się na około 2 miliardy dolarów rapuje więc dość nieporadnie w otoczenie cheerleaderek swojego zespołu mając za plecami obiekt, na którym rozgrywają mecze Dallas Cowboys.

Pytani pozostaje jedno: po co ktoś o takiej pozycji i tak zasobnym koncie decyduje się na nagranie takiej reklamy? Z pewnością nie z powodów finansowych.