Ze świata 24 sierpnia 2012

Filmowy konkurs United

Chevrolet chce podkreślić swoją współpracę z Manchesterem United. Dlatego też organizuje filmowy konkurs dla wszystkich fanów tego klubu…

\"\"
Informowaliśmy już jakiś czas temu, że Chevrolet został jednym z głównych sponsorów klubu Manchester United. Okazuje się, że tym razem producent samochodów ma coś do zaoferowania fanom zespołu.

Chevrolet ogłosił konkurs na najlepszy amatorski film, który przedstawiać będzie atmosferę napięcia, wyczekiwania, niepewności i podniecenia, która towarzyszy fanom klubu na 60 sekund przed rozpoczęciem meczu na Old Trafford.

Jednominutowy filmik może zostać nakręcony wszędzie – w domu, pubie czy na trybunach stadionu Manchesteru United. Ważne jest jednak by pokazywał jak kibice przeżywają zbliżające się spotkanie swojej ukochanej drużyny.

Autor najlepszego spotu otrzyma czek na 5 tysięcy dolarów i w pełni opłacony wyjazd do Londynu na galę rozdania nagród przyznawanych przez firmę Mofilm, która jest partnerem konkursu.