Ze świata 27 czerwca 2012

Zegarek dobry, reklama słaba

Na rynek trafił niedawno Bia GPS Sports Watch. Ma stanowić idealną ofertę dla aktywnych kobiet. Najgorszą jego cechą jest… spot promujący ten produkt.

\"\"
Zegarek posiada wszystko co powinien. System mierzenia akcji serca, wbudowany GPS, jest prosty w obsłudze i  odporny na uszkodzenia. Jednym słowem świetnie nadaje się do intensywnego treningu.

Co więcej zaprojektowany został dla kobiet przez kobiety. Spełnia zatem podobno wszelkie wymogi dotyczące estetyki. Z łatwością można także wymienić w nim pasek, który dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych.

Szkoda tylko, że nikt nie pomyślał o przygotowaniu odpowiedniej kampanii reklamowej. Widzieliśmy już przecież wiele dynamicznych spotów podnoszących poziom adrenaliny we krwi promujących produkty o podobnym przeznaczeniu.

Tym razem jednak oglądając materiał promocyjny można zasnąć. Zresztą oceńcie sami: