Ze świata 15 czerwca 2012

Złote BMW

Niemiecki koncern samochodowy rusza z kampanią, która wypromować ma współpracę tej firmy z organizatorami Igrzysk Olimpijskich w Londynie.

\"\"
BWM jest oficjalnym partnerem tegorocznych Igrzysk Olimpijskich. Z tej okazji agencje EngineDare i Synergy przygotowały specjalną kampanię marketingową. Na ulice brytyjskich miast wyjedzie konwój 3 złotych samochodów marki BMW.

Na tym jednak nie koniec. Sportowi fani będą mogli bowiem wygrać przy okazji bilety na olimpijskie trybuny. Wystarczy tylko zrobić zdjęcie pojazdów i umieścić je na Twitterze, Facebooku, stronie BMW lub przesłać mailem.

Codziennie jedna osoba otrzyma wejściówki. Na koniec konkursu rozlosowana zostanie nagroda główna. Wszyscy, którzy zamieszczą zdjęcie będą mieli okazję wygrać samochód BMW… na rok.

Na potrzeby akcji stworzono nawet specjalny spot. Oceńcie go sami: