Ze świata 6 czerwca 2012

Celta Vigo ubiera się w Chinach

Dzięki awansie Celty Vigo do hiszpańskiej Primera Division, piłkarski świat pozna nowego producenta koszulek. Tym razem jest to firma z Azji.

\"\"W przyszłym roku w najwyższej hiszpańskiej klasie rozgrywkowej ponownie zobaczymy Celtę Vigo – pierwszy raz, odkąd w 2007 roku spadła do Segunda. Już mało kto pamięta, że ta drużyna występowała niedawno w Lidze Mistrzów i regularnie znajdowała się w pierwszej szóstce ligowej tabeli na zakończenie sezonu.

Sponsorem technicznym ekipy jest mało znana w Polsce firma Li-Ning. Choć to najsłabiej znany gigant na rynku odzieży sportowej, to marka porównywalna jest z Adidasem, czy Nike. Kontrakt z Li-Ning ma m.in. Shaquille O\’Neill, a niewiele brakowało, aby ambasadorem firmy została również Agnieszka Radwańska.

Na koszulkach domowych przygotowanych na sezon 2012/2013, nadrukowano nazwiska dziesięciu tysięcy najwierniejszych fanów.