Ze świata 28 maja 2012

West Bromwich Albion zmienia sponsora

W zeszłym roku władze klubu podpisały umowę z firmą Bodog, która miała obowiązywać przez 2 lata. Rozwiązano ją jednak znacznie wcześniej...


Kontrakt pierwotnie obowiązywać miał przez 24 miesiące. Zawarto w nim jednak specjalną klauzulę, która pozwalała skrócić współpracę do zaledwie 1 roku. Z opcji tej postanowili skorzystać włodarze klubu.

Zakończono współpracę z firmą Bodog i w jej miejsce podpisano umowę z marką Zoopla, dla której jest to pierwszy krok w stronę marketingu sportowego. Zoopla.co.uk należy do Daily Mail & General Trust. Umowa, która wiązać będzie obie strony od 1 czerwca obowiązywać  będzie przynajmniej do sezonu 2014/2015.

Na jej mocy logo firmy pojawi się na koszulkach piłkarzy, na stadionie, produktach kolekcjonerskich, które sprzedaje klub oraz na oficjalnej stronie internetowej West Bromwich Albion.