Ze świata 3 maja 2012

Nagrody rozdano

Wczoraj rozdano w Wielkiej Brytanii nagrody Sport Industry, którymi uhonorowano najbardziej kreatywne pomysły ze świata marketingu sportowego.

\"\"
Jury brało pod uwagę pomysły zrealizowane w 2011 roku. Podczas uroczystej gali wręczono statuetki w wielu kategoriach. Część z nich trafiła w ręce osób związanych z piłką nożną.

Wsparcie firmy O2, które udzieliła angielskim rugbistom dzięki kampanii „Get Up For England” zostało uhonorowane w 2 kategoriach: Najlepszy Telewizyjny Spot Reklamowy i Najlepsza Zintegrowana Kampania Marketingowa.

Swoje chwile chwały miał także Manchester City. Klub został wyróżniony w kategorii Najlepsza Strona Internetowa. Kampania „Trash Your Tevez Shift” otrzymało miano Najlepszego Zastosowania PR w Sporcie. Miasto Manchester otrzymało statuetkę za zorganizowanie Najlepszej Masowej Imprezy Sportowej.

Za Najlepszy Sponsoring Drużyny Sportowej lub Sportowca zostały uznane działania prowadzone pod hasłem „They Will Fly”. Kampania ta prowadzona była przez British Airways – sponsora Team GB.