Ze świata 6 marca 2012

Jak promować telefon w Nowej Zelandii?

Są różne sposoby. Kolejne nudne spoty, reklamy na portalach społecznościowych, czy w ostateczności postery w gazetach. Ale lepiej zrobić dobre wideo, prawda?
\"\"
Tym tropem podążono w Nowej Zelandii. Marketing wirusowy ciągle jest popularny. I dobrze. Nokia postanowiła wykorzystać jeden z symbolów tego państwa, czyli reprezentację rugbistów.

Zatem mamy kilku nastolatków używających nowego modelu Lumia 800, którzy za pomocą zdalnie sterowanej zabawki chcą szpiegować gwiazdy drużyny narodowej na treningu. Jak to się kończy? Zobaczcie sami.

Warto dodać, iż od 27 lutego, kiedy filmik znalazł się w sieci obejrzało go niemalże 800 tysięcy ludzi.

Kimberley Bartlett z Nokii powiedziała: – Jesteśmy bardzo zadowolenie, że ten film został doceniony. Chcieliśmy się pobawić naszym najnowszym smartfonem i zademonstrować możliwości zintegrowanej kamery.