Ze świata 29 czerwca 2020

Hokej na trawie chce się rozwijać

Międzynarodowa Federacja Hokeja (FIH) ogłosiła podpisanie czteroletniej umowy z Kayford Branding, firmą dobrze znającą się na produkcji i eksporcie licencjonowanych produktów.

Umowa, która obowiązuje do końca 2023 roku i doprowadzi do stworzenia oficjalnych produktów FIH w różnych kategoriach oraz obejmie wszystkie wydarzenia pod egidą organizacji.

„Dzięki tej umowie fani hokeja na całym świecie mogą teraz nie tylko oczekiwać regularnych zakupów swoich ulubionych oficjalnych licencjonowanych produktów na imprezach FIH, ale także korzystać z usług e-sklepu które zostaną wprowadzone w życie na platformach cyfrowych FIH w przyszłości” – czytamy w oświadczeniu.

Kayford Branding ma doświadczenie w tworzeniu licencjonowanych produktów zdobyte w koszykówce, piłce nożnej, rugby i tenisie.

Dyrektor generalny FIH, Thierry Weil stwierdził: – Oficjalne licencjonowane produkty stanowią integralną część doświadczenia sympatyków. Ważne jest, aby zwiększyć naszą obecność w tej dziedzinie. Bardzo cieszymy się z współpracy z tak renomowaną i uznaną firmą, jak Kayford Branding.

Leon Li, dyrektor Kayford Branding, powiedział, że firma jest aktywna w sektorze licencji sportowych i merchandisingu od siedmiu lat. Podkreślił współpracę z UEFA, FIFA, czy Chinese Super League.