Ze świata 28 czerwca 2020

Tęczowe bolidy Formuły 1

Formuła 1 wystartowała z kampanią #WeRacesAsOne. To ma być odpowiedź serii na wydarzenia światowe.

Akcja skupi się na problemach związanych z pandemią COVID-19, a także nierównością rasową.

Te działania ma być widać. Jak? Otóż już podczas weekendu wyjściowego w Austrii, w trakcie którego w końcu rozpocznie się sezon 2020, zespoły, jak i sponsorzy podziękują kluczowym pracownikom i osobom, lokując tęcze na bolidach oraz wokół toru.

Według założeń kampanii ma to być symbol zbliżenia się społeczeństwa. „ Gdy Formuła 1 powraca po czteromiesięcznej przerwie, uważamy, że musimy powrócić z dodatkowym celem i determinacją, aby rozwiązać główne problemy, przed którymi stajemy jako sport, ale także społeczeństwo. Kwestie te są ważne dla długoterminowej przyszłości naszego sportu, ale mają również duży wpływ na społeczności, w których ścigamy się oraz na kraje z całego świata” – brzmi komunikat serii.

#WeRaceAsOne ma oddziaływać długoterminowo. F1 od teraz ma mocniej angażować się w problemy społeczne.