Reebok rozstał się z CrossFit. Wszystko przez tweeta
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/06/reebok-2061623_1920-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/06/reebok-2061623_1920-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/06/reebok-2061623_1920-760x507.jpg)
Institute for Health Metrics and Evaluation zamieścił taki wpis na Twitterze: „Rasizm i dyskryminacja są krytycznymi problemami zdrowia publicznego, które wymagają natychmiastowej reakcji, niezależnie od miejsca ich wystąpienia”.
Pod tym swoje trzy grosze dodał Greg Glassman, szef CrossFit: „It’s Floyd-19” – co jest nawiązaniem do epidemii Covid-19 i tragicznej śmierci George’a Floyda. Ruszyła fala krytyki, jednymi z argumentów są rasizm, jak i bagatelizowanie problemów amerykańskiego społeczeństwa.
Błyskawicznie zareagował Reebok, który wydał następujące oświadczenie: „Nasza współpraca z centralą CrossFit kończy się w tym roku. Niedawno rozmawialiśmy o nowej umowie, jednak w świetle ostatnich wydarzeń podjęliśmy decyzję o jej zakończeniu. Wypełnimy pozostałe zobowiązania wynikające z umowy w 2020 r. Jesteśmy to winni zawodnikom, fanom i społeczności CrossFit Games.”