Ze świata 8 lutego 2012

Kapitalna akcja reklamowa Nike

Pełna pocałunków koszulka Velez Sarsfield to już przeszłość. Kolejną ciekawą akcję marketingową zaprezentował Nike w Brazylii. Czekajmy, aż poleje się krew...

Kibice dla swojego zespołu potrafią przelać krew, pot i łzy. Fani brazylijskiego SC Internacional mają swój klub właśnie w krwioobiegu.

Specjalna edycja koszulek meczowych tej drużyny pakowana jest w imitację pojemnika z krwią przygotowaną do transfuzji. W środku znaleźć można sztuczny lód, a całość zapakowana jest w biało-czerwone pudełko w barwach ekipy z Porto Alegre.

W ramach kampanii kilku piłkarzy – w tym Andres D`Alessandro – pojawiło się na billboardach reklamowych w zakrwawionych koszulkach. – Twoja krew niesie historię. Każdy kubek, każda łza – przeczytać można na zamieszczonych na nich hasłach.