Ze świata 29 stycznia 2012

Sharp wesprze Euro

Japoński producent elektroniki użytkowej - firma Sharp - będzie oficjalnym partnerem radia talkSPORT w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

\"\"
talkSPORT to brytyjskie radio, które nastawione jest głównie na futbol. W swoim pakiecie ma m.in. komentarz spotkań Premier League.

Sponsoring stacji obejmie reklamy firmy podczas relacji ze spotkań Euro 2012 oraz magazynu sportowego przygotowanego przez dziennikarzy radia.

W związku z turniejem w Polsce i na Ukrainie, Sharp uruchomił projekt Fan Labs. To ogólnoeuropejskie badanie ma za zadanie szczegółowo przeanalizować sposób kibicowania fanów piłki nożnej na Starym Kontynencie.

– Jako stacja sportowa jesteśmy podekscytowani na myśl o Euro 2012. Mieć takiego sponsora jak Sharp to doskonała wiadomość na początek roku – mówi Anthony Hogg, pracownik talkSPORT.