Nike kontra koronawirus
Nike wystartował z ważną kampanią prowadzoną pod hasłem „Play inside, play for the world”.

Znani sportowcy z całego świata, w tym Cristiano Ronaldo, Thibaut Courtois, Carli Lloyd, Michael Jordan, czy Tiger Woods apelują o odpowiedzialne zachowanie w związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem.
Gwiazdy sportu namawiają poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych do pozostania w domu, by skutecznie walczyć z pandemią.
Każdy z nich apeluje: „Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o grze dla milionów ludzi na całym świecie, teraz masz szansę. Graj w zamknięciu, graj dla świata”. Zarazem pokazują jak spędzają aktywnie ten czas.
Warto pamiętać, że Nike do 28 marca zamknął niemal wszystkie swoje sklepy stacjonarne. Wiele wskazuje na to, że ten czas zostanie jeszcze wydłużony.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA
Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.



