Ze świata 7 marca 2020

NBC Universal gotowe na igrzyska

Stacja NBC Universal, która posiada prawa medialne do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku, sprzedała 90 procent czasu reklamowego przy okazji wydarzenia.


Brian Robert, prezes i dyrektor Comcast, właściciela NBCU, przyznał, że jest spokojny o to, czy tokijskie igrzyska się odbędą. Jak wiemy, zagraża im koronawirus.

– W przeciwnym razie mamy ubezpieczenie i ochronę umowną. W przypadku tak wielkich wydarzeń staramy się przewidywać różne sytuacje, to co może się zdarzyć i zabezpieczamy się na wszelki wypadek. Więc nie powinno być strat, gdyby nie było igrzysk – wyjaśnił.

Przypomnijmy, że Comcast zapłacił za prawa 1,45 mld dolarów. Już teraz stacja przekroczyła 1,25 mld w reklamie krajowej, a wyprzedano 90 procent czasu reklamowego.