Ze świata 1 marca 2020

Deliveroo poszerza zasięg w piłce

Deliveroo został oficjalnym partnerem w zakresie dostaw żywności Eredivisie, holenderskiej najwyższej ligi piłkarskiej.


Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2020/21. W ramach współpracy partnerzy restauracyjni Deliveroo przygotują specjalne zestawy „dań piłkarskich”.

Współpraca będzie też widoczna na ubraniach i torbach osób dostarczających posiłki, jak i w kampaniach reklamowych firmy.

W ramach trwającej kampanii zarówno klienci, jak i dostawcy mogą wygrać bilety na mecze Eredivisie.

Jeroen Schaling, dyrektor marketingu Deliveroo w Holandii, powiedział, że sponsoring dobrze pasuje do ambicji Deliveroo, aby rozszerzyć działalność na kolejne miasta w Holandii.

Deliveroo szybko rozwija się w całej Europie. Firma zawarła już szereg umów sponsoringowych m.in. z FA Cup, LaLiga (Hiszpania), Włoską Federacją Piłkarską, Paris Saint-Germain i Olympique Lyon.