Ze świata 25 stycznia 2020

Chelsea na pewno zmieni sponsora

To już pewne. W 2020 roku zostanie ograniczona współpraca Chelsea FC z Yokohama Tyres. Japońska firma nie będzie sponsorem głównym.


Przypomnijmy, że już kilka miesięcy temu pojawiły się informacje, iż o nową umowę z producentem opon może być bardzo trudno. Przypomnijmy, że pięcioletni kontrakt między stronami opiewał na około 200 mln funtów.

Teraz jest już przesądzone, że od kampanii 2020/21 sponsorem głównym klubu będzie firma telekomunikacyjna Three.

Co prawda nie ujawniono w jaki sposób doszło do zawarcia porozumienia, ale Chelsea zachowała współpracę z agencją CSM Sport & Entertainment, która jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych sponsorów.

Three będzie wspierać klub przez trzy sezony: 2020/21, 2021/22 oraz 2022/23. Prócz prezentacji logo irlandzkiej firmy na strojach wszystkich zespołów, czy na Stamford Bridge, telekom zapewni obsługę sieci 5G na obiekcie.

Dave Dyson, dyrektor generalny Three UK powiedział, że umowa świetnie pasuje do marki. Three „buduje najszybszą sieć 5G w Wielkiej Brytanii, a Chelsea buduje najlepszy zespół”.

Yokohama będzie jednak nadal kooperować z przedstawicielem Premier League. Będzie oficjalnym globalnym partnerem oponiarskim.