Audi zostaje na lata z Bayernem
Marka samochodów należąca do Volkswagen Group przedłużyła umowę sponsorską do 2029 roku. Wartym podkreślenia jest fakt, że kooperacja trwa od 2002 roku. W 2011 roku firma została udziałowcem klubu.
Nowe porozumienie ma być ukierunkowane na innowacyjny marketing i elektryfikację. Między innymi z tego względu wszyscy piłkarze klubu mają używać samochodów Audi e-tron.
– Cele FC Bayern Monachium doskonale wpisują się w nowy kierunek strategiczny marki Audi – powiedział Hildegard Wortmann, szefowa marketingu i sprzedaży Audi AG. – Chcemy być blisko naszych fanów, klientów i potencjalnych klientów. Jako wyłączny partner samochodowy klubu FC Bayern Monachium mamy możliwość zaprezentowania elektrycznej mobilności i systemów connectivity oraz przekształcenia ich w konkretne doświadczenia.
Audi zyska także lepszą ekspozycję na Allianz Arenie. W nowym klubowym sklepie pojawią się także pamiątki i gadżety marki motoryzacyjnej.
Audi przedłużyło też do 2023 roku partnerstwo z koszykarzami FC Bayernu.