Ze świata 19 stycznia 2020

IMG z Realem Madryt

Real Madryt CF, hiszpański piłkarski potentat, podpisał umowę z agencją IMG na zasadach wyłączności. Czego ona dotyczy?


Chodzi o sprzedaż reklam cyfrowych na tablicach ustawionych wokół boiska głównego na Santiago Bernabéu.

Wieloletnia umowa rozpoczyna się w trwającym sezonie 2019/20 i pozwala IMG rozwijać regionalne partnerstwa dla klubu w Azji oraz Ameryce Północnej.

IMG ma także pozyskiwać reklamodawców, którzy nie są i nie chcą być sponsorami lub partnerami Realu Madryt, ale chcą zaprezentować swoją markę na Santiago Bernabéu przy okazji meczów LaLiga lub Copa del Rey.

W ramach działań sprzedażowych IMG nawiązało współpracę z londyńską agencją marketingu sportowego Project 11, która ma doświadczenie w sprzedaży reklam wirtualnych.

Przypomnijmy, że nakładki na bandy „Królewscy” wykorzystali ostatnio przy okazji umowy z MarathonBet, która dotyczy rynku rosyjskiego.

Technologię dla klubu dostarcza AIM Sport. Firma kooperuje także z takim potentatem jak Paris Saint-Germain.