Ze świata 12 stycznia 2020

Hornets sprawdzili sponsora i chcą jeszcze

Charlotte Hornets, franczyza National Basketball Association (NBA), ogłosili przedłużenie umowy sponsorskiej z LendingTree.


Firma działająca na rynku pożyczek online podpisała nowy trzyletni kontrakt. Na jego mocy jej logo będzie widoczne na koszulkach drużyny. Z kolei na konto klubu ma wpływać rocznie około 5 mln dolarów.

Jak informuje "Charlotte Business” taka kwota oznacza zwiększenie świadczeń o 10 procent względem poprzedniego porozumienia.

LendingTree będzie promować się również na strojach treningowych Hornets. Firma będzie miała też dostęp do brandingu na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych, a także w programie dla młodzieży Hornets Hoops.

Nie zabraknie również reklam wewnątrz obiektu Spectrum Centre, z którego korzystają Hornets.

Warto dodać, że pierwsza współpraca między stronami została parafowana w 2017 roku i teraz weszła w decydujący czas współpracy. Zarazem NBA przedłużyło możliwość promowania się na koszulkach przez firmy na czas nieokreślony, co otworzyło nowe możliwości negocjacyjne.