Ze świata 15 grudnia 2019

Gwiazda krykieta twarzą LaLiga

LaLiga, która zarządza dwoma najwyższymi ligami piłkarskimi w Hiszpanii, ma nowego regionalnego partnera w Japonii. Ale to nie wszystko.


Kontrakt podpisano z grupą bankową Sony Bank. Firma będzie mogła korzystać z marki LaLiga w swoich aktywacjach. Warto tu przypomnieć, że w lipcu biuro podróży HIS zostało pierwszym partnerem regionalnym zarządcy rozgrywek w Japonii.

Hiszpanie chcą też wzmocnić swoją pozycję w Indiach, gdzie poprzez innowacyjne powiązanie współpracują z gwiazdą krykieta Rohitem Sharmą. To pierwszy ambasador LaLiga niezwiązany z piłką nożną.

Trzeba wiedzieć, że od 2017 roku LaLiga angażuje się w rozwój piłki nożnej w Indiach i budowanie swojej marki. Podjęto liczne inicjatywy, jak choćby LaLiga Football Schools, czy wysłanie Girona FC do tego państwa.

Jose Antonio Cachaza, dyrektor zarządzający LaLiga India, powiedział: – Indie są bardzo ważnym rynkiem dla LaLiga z globalnej perspektywy. Przybyliśmy tutaj w 2017 roku, aby lepiej zrozumieć puls narodu. W ciągu ostatnich dwóch lat i po kilku przełomowych inicjatywach widać, że Indie mają ogromny apetyt na piłkę nożną.