Ze świata 11 listopada 2019

Watford FC chce się rozwijać w Chinach

Występujący w Premier League Watford FC zamierza mocniej postawić swoje kroki na rynku chińskim.


Klub związał się z Dongqiudi, aplikacją społecznościowa i mediową bazującą na piłce nożnej. Dongqiudi stało się tym samym oficjalnym partnerem medialnym klubu w Chinach.

Strony będą współpracować przy tworzeniu treści, obsłudze fanów i innych interaktywnych doświadczeniach, zaprojektowanych w celu zapewnienia kibicom lepszych doświadczeń, a jednocześnie zwiększenia obecności klubu Premier League w tym kraju.

Jest to najnowsze przedsięwzięcie z udziałem angielskiego zespołu z najwyższej ligi dla Dongqiudi. Marka współpracuje już z Crystal Palace, płacąc za to milion funtów za sezon. W tym przypadku firma promuje się na rękawkach koszulek meczowych. Wcześniej kooperowali choćby z Manchesterem City.