Ze świata 3 listopada 2019

World Rugby nie zmienia agencji

World Rugby, globalny organ zarządzający rugby, odnowił swoje wyłączne partnerstwo handlowe z międzynarodową agencją IMG.


Nowy kontrakt będzie obowiązywał do końca Pucharu Świata w Rugby w 2023 roku.

W ramach umowy agencja zajmie się sprzedażą praw do turnieju, a także ogólnymi usługami doradztwa handlowego w ciągu najbliższego czteroletniego cyklu. Tak było także w przypadku zakończonego właśnie Pucharu Świata w Rugby w Japonii.

Ponadto IMG będzie nadzorować działania sponsorskie, zarządzanie licencjami i merchandisingiem podczas turnieju, który odbędzie się we Francji.

Dyrektor generalny World Rugby, Brett Gosper, powiedział: – Po kompleksowym przeglądzie współpracy uważamy, że IMG jest w świetnej pozycji, aby dalej ulepszać i rozwijać nasz globalny program partnerski, pozyskiwać sponsorów, usługi związane z marką i zarządzać licencjami.

World Rugby, wcześniej znane jako International Rugby Board, po raz pierwszy współpracowało z IMG w 1993 roku.