Ze świata 31 października 2019

PSG kolejny raz stawia na modę

Paris Saint-Germain, czołowy piłkarski klub francuski, podpisał umowę sponsoringową z Fashion Box. Dotyczy ona marki Replay.


Brand został tym samym oficjalnym partnerem dżinsowym PSG. Współpraca będzie obowiązywać do końca sezonu 2022/23.

Według "L’Equipe" umowa opiewa na od 1 do 1,5 mln euro za sezon.

Marka zyskała prawa do działań promocyjnych, w tym w mediach cyfrowych. Powstanie także w przyszłym roku dedykowana kolekcja obrań premium. Będzie dostępna w sklepach PSG, jak i Replay.

Klub zakomunikował, że porozumienie „wykracza daleko poza tradycyjne prawa marketingowe oraz obejmuje kreatywną współpracę, od doświadczeń cyfrowych po sprzedaż detaliczną”.

Matteo Sinigaglia, dyrektor generalny Fashion Box, opisał PSG jako „najszybciej rozwijającą się markę w piłce nożnej”.

Warto dodać, że marka Replay kooperuje z Neymarem, gwiazdą PSG.